Syksyn aikana olen oppinut kaikkea uutta ja opettanut mamille uusia tapoja.

Jos ihminen ei halua, että koira juo vessanpöntöstä on syytä laittaa kansi alas.
Jos ei halua, että koira penkoo laatikoita, niin ne kannattaa sulkea huolella.
Jos ei halua, että koira pissii lattialle, kannattaa pysyä kotona.
Jos ei halua, että koira irrottaa peilit seinältä, niin irrota ne itse.

 

Mutakylvyt kaunistavat ja ovat terveellisiä. Olen hyvin kaunis ja terve koiruus.

 

Emät, tyttäret, sisarrukset eli Ruska, Nasu, Allu, Älli ja minä itse.

Nuotiossa on hyvä maata ja hiiliä kiva syödä.

 

Kuura on mun kaveri ja aikas hyvä juoksemaan.

 

Ja jos varastan pallon jämän, niin saan siihen vauhtia lisää.

 

Hieno ryhmäkuva, vaan minne katosi Ruska

Mä olen niin iso, että tommoiset pikkuiset Ruskat jää mun taakse piiloon.

Nyt näkyy kaikki. Tämä oli yritys 550. Ja mä pääsin taas eturiviin.